fredag 4. april 2014

Oppgave 6 Planløsning og innredning av butikk i Hamars sentrumsgater

 
Øverst kan du se materialarket for butikken min. Jeg fikk tildelt LAMPEBUTIKK.

Over kan du se noen av lampene og møblene i butikken min. Jeg valgte å bruke lamper fra KARTELL i butikken min. Dette er lamper i plastikkmateriell og mange sterke lyse farger.

 Over kan du se mine tanker om hvordan stilretning jeg ville ha for denne butikken.
 Over kan du se fler av produktene i butikken samt disken og belysning som ikke selges i butikken.
 Over her kan du se di fleste av lampene jeg har i butikken min. Mange fine farger og former
 Her er plasseringen av di ulike lampene fra Kartell.
Her er et lite snitt av fondvegg med lamper og disk. I tillegg en plantegning med informasjon om hvor butikk belysningen i taket befinner seg.
Her er vindus utstillingen min. Jeg kommer til å legge ut bilder av fasaden vi lagde som et tillegg til denne oppgaven.
Have a nice day :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar