fredag 4. april 2014

Oppgave 9 A og B - Beplantning av terrasse areal og stue,kjøkken og arbeidsrom inne i boligen.


Denne oppgaven kom fra Familien Jenzen som jeg tidligere har hatt i oppgave å planlegge/planløse 2.etg av deres bolig..Funkishjem by the way..
Bildene som ligger til venstre i bildet er hvor jeg har vist blomster inne. Til høyre er hva som har blitt brukt ute på terrassen.
Ovenfor er plantegning av etasjen der jeg har vist hvor jeg plasserte blomster og vase/potter.

Til høyre -----> Er bildet av lampene jeg valgte å bruke på terrassen, en del up-lights.





Nedenfor kan du se blomstene jeg ville ha samt pottene og krukkene som tilhører hver og en blomst ute på terrassen.

Til venstre kan du se vasene/pottene med tilhørende blomster som jeg plasserte på stue,kjøkken og arb.rom i den første plantegningen jeg viste bildet av.

Til høyre kan du se bildet av produktene jeg valgte på terrassen. Du kan også se plantegning av terrassen og hvor jeg har plassert di forskjellige møbler og blomster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar