tirsdag 10. desember 2013

DAG 2 av utplasseringsuken, 10.12.2013

UTPLASSERING DAG NR 2
 
 
Dette er mood boardet som jeg lagde i går. Jenterom for den litt eldre og den litt yngre...Syntes det ble et nokså bra resultat:) 
 

Dette er det jeg begynte med idag (dag nr. 2)
Det gikk ut på å male denne plattingen slik at jeg kan stille ut julegave ideer når det har tørket.
En liten stand for utstilling av butikkens varer...

Dette er det endelige ¨produktet¨.
Denne fargen heter TEAL og er neste års farge (2014).
Dette er en knæsj farge og egner seg kanskje ikke til et helt rom, men en fondvegg med denne fargen kombinert med en mer nøytral farge og rett innredning kan gjøre et rom nokså koselig.
Jeg skal fortsette med denne oppgaven i morgen for idag måtte det stå å tørke.
Jeg startet derfor på en annen oppgave jeg fikk:
 
Dette er et av vinduene i butikken som jeg har fått i oppgave å freshe opp litt nå som julen er rett rundt hjørnet. Det skal ikke av den grunn at det er jul bli en juleutstilling, men jeg skal i alle fall prøve å sette opp en utstilling med fine ting fra butikken slik at kunder og forbikjørende har noe fint å se på og kanskje får lyst til å komme inn en tur for å kjøpe seg noe. 
Så dette er noe av det jeg fikk gjort idag.
Jeg legger ut noen ekstra bilder av forskjellige deler av butikken.. Kanskje du ser noe du kunne tenke deg eller ønske deg til jul eller kanskje du ser den perfekte gaven til mor og far, søster eller bror, eller hvem det nå måtte være.
                              Ha en fortsatt fortreffelig dag :) Fortsettelse følger i morgen!


 
     Her er det sinnsykt mye fint :) Her kan du se noe lys, lykter, lamper, bilder og pyntegjenstander.
Dersom du er på jakt etter julegaver kan jeg trygt si at det fins en hel del å velge mellom hos Stange farvehandel.


 
 
Men da er det tid for middag, så jeg gjør som klovnene- Vinker adjø, så sees vi i morgen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar