fredag 13. desember 2013

SISTE UTPLASSERINGSDAG

 
DEN SISTE UTPLASSERINGSDAGEN IDAG FREDAG DEN 13 DESEMBER-13
Bildene jeg legger ut nå er bilder fra den standen jeg hadde satt opp. Bilde unner er det første utsnittet for etter konstruktiv kritikk (som jeg heller ikke vil kalle kritikk), men heller gode råd som faktisk er ganske logiske, men som jeg ikke tenker på fordi jeg ikke eier en butikk som jeg driver hver dag. Fordi jeg ikke har gått kurs o.l. når det kommer til hvordan ting skal stilles opp for at kunden skal få enda mer lyst til å kjøpe. Så det må jeg si var en ganske god hjelp, men jeg er for all del ikke proff enda. Det tar nok litt tid det med smarte løsninger innenfor salgsverdenen, sånn som alt annet innenfor hva slags fagfelt det måtte være.
 
 
 
 
 
 
 
 Disse 3 bildene er fra det kampanjetorget jeg forandret på etter jeg fikk noen gode tips å gå etter. Jeg vet for så vidt ikke om di er fornøyde etter forandringene heller, men jeg håper i alle fall jeg tok til meg mesteparten av informasjonen, for å få det som var litt¨ uheldig¨ til å bli til noe bedre. Litt av greia var at det skulle være mulig å plukke varer uten at det ble tomt på 1,2,3. Det er litt vanskelig å forklare egentlig, men kort og godt skulle det være gaver på et sted og hobbysaker et annet. Noe jeg så absolutt burde skjønt for det er jo nokså logisk:)som sagt) Men som den perfeksjonisten jeg er så går hode i overload moad å da er det ikke lett å si hva som kommer ut av det :p på den kreative siden selvsagt.   



 
Men denne uken var ikke negativ på noen måte. Jeg lærte litt om litt forskjellig. Fikk noen oppgaver som holdt gjennom uken. Jeg sto litt i kassa og jeg pratet med flere kunder.
Di ansatte var veldig allrighte folk, så det er det ikke stort å utsette på.
Skulle jeg en gang være ønsket så er det jo bare å ta kontakt :)
 
Men da er det vel endelig helg igjen.. skole igjen på mandag.. Hva kan neste oppgave være mon tro!


Have a good gooood weekend everyone!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar